Facebook SDK

Ինչպե՞ս ճիշտ նիհարել

Կանանց կյանքում լինում են այնպիսի պահեր, երբ շատ կարճ ժամանակում պետք է ազատվել որքան հնարավոր է շատ կիլոգրամներից: Այդ նպատակի համար արդեն շատ դիետաներ են մշակված և կարելի վստահ ասել, որ դեռ շատ ու շատ դիետաններ կհորինվեն ապագայում: Որպես օրենք այդ դիետաները հաշվարկված են 10 օրվա համար և դրանք բոլորը սահմանափակում են ամենօրյա կալորիաները: 10 օրից ավել այդպիսի դիետայով սնվելը օրգանիզմի համար անվտանգ չէ:

Բացի դրանից չպետք է մոռանալ, որ ձեր նիհարելու արագությունը կախված է ձեր սկզբնական քաշից: Որքան շատ է ավելորդ քաշը, այնքան շատ դուք կնիհարեք որոշակի ժամկետում: 

Օրինակ, դուք կարող եք հանգիստ ազատվել 8 կգ քաշից մեկ շաբաթվա ընթացքում, եթե ձեր ավելորդ քաշը 16կգ է : Բայց եթե ձեր ավելորդ քաշը 8 կգ է,ապա դուք մի շաբաթում չեք կարող դրանից ազատվել, դա կլինի ընդամենը ձեր օրգանիզմի զուր տանջանք:այդպիսի քաշի կորուստ հնարավոր է միայն վիրահատությամբ: Ինչպես նաև պետք է որոշել ձեր օպտիմալ քաշը կախված ձեր անհատական առանձնահատկություններից: 

Նիհարելու վրա ազդում է նաև մարդու ֆիզիոլոգիան: Կան ֆունդամենտալ սահմանափակումներ ,որոնք չի կարելի շրջանցել առանց օրգանիզմին վնասելու: Նույնիսկ սննդի լրիվ բացակայության դեպքում հազվադեպ է լինում, երբ կարելի է 1.5կգ քաշ կորցնել 1 օրվա ընթացքում: 

Եթե շարունակվի սովը երկար ժամանակ , ապա օրգաինզմը անցնում է էկոնոմ ռեժիմի և օրգանիզմը կորցնում է օրական 500 գրամ: Այնպես որ չարժե իլլյուզիաներ ստեղծել, 7 օրվա մեջ 15 կգ դուք հաստատ չեք կորցնի: 


Բոլոր արագ դիետաները ունեն ընդհանուր օրենքներ՝

  1. Չարժե սնվել այդ դիրետաներով 10 օրից ավել: Ավելի ճիշտ է բավարարվել 1 շաբաթով: 
  2. Ինչպես նաև պետք է 1-1.5 ամիս անցնի դիետայից մինչև մյուս դիետան: 
  3. Այդպիսի դիետաներից հետո պետք է աստիճանաբար վերականգնել օրվա ռացիոնը: 
  4. Այդպիսի դիետաների ժամանակ պետք էընդունել վիտամինային կոմպլեքսներ: 
  5. Պետք է սովորականից ավելի շատ ջուր խմել: 
  6. Պետք է ֆիզիկական վարժությունների հետ զուգակլցել: 
  7. Որպեսզի դիետայից հետո կորցրած կիլոգրամները ետ չգան, պետք է լիովին վերանայել ձեր մշտական ռացիոնը և դադարել ուտել ամռանը ժամը 7ից, ձմռանը 6 ից հետո:

Новые Старые